Tisdag 9.e mars

Nu sitter jag och inväntar att "Cougar Town" ska börja? Har ni inte sett det, så kan jag tipsa om att se det. Har hittils bara visats 2 avsnitt, så ni hinner nog komma in i det! Jag fick flera goa skratt under de två avsnitten. Älskade ju Courteney Cox i "Vänner", och man bev inte besviken. Kändes nästan som det var självaste "Monica" ibland som var med i "Cougar Town".

Efter jobbet idag så mötte jag upp Sandra & Johanna för en fika på Mejeriet. Himla trevligt. Sandra träffar jag ju titt som tätt=) Men Johanna träffar jag absolut inte så ofta. Har väl inte umgåtts sedan gymnasiet typ, så det var riktigt trevligt. Det får vi göra om tjejer.

Nu blir det som sagt tv, och sedan sova. Go´natt på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0