Tisdag 16:e mars

Har precis fixat till lite chokladpudding såhär på tisdagskvällen. Så nu står den på stelning i kylen. Gottit! Så det blir att bädda ner sig framför tv.n hela kvällen tänkte jag, och bara ha det gott! Är helt slut idag och hade nog kunnat sova från och med nu och tills det är dags att gå upp imorgon bitti. Tror mest det är förkylningen just nu som gör mig såhär extremt slö. Den ger liksom aldrig med sig, utan blir snarare värre och värre. Tråkigt...

Blev riktigt arg... och rädd, när jag åkte hem från jobbet idag. När jag körde på huvudleden är det en tant som slänger sig ut från en annan väg och det är precis så jag hinner bromsa och väja undan. Aldrig har 70km/h känts så snabbt som idag. Hade inte min reaktionsförmåga varit så snabb som den var då så hade det garanterat smällt! Skrämmande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0