Shoppingsug

Satt precis och kikade runt lite på H&M:s hemsida. Känner hur shoppingsuget inom mig var nära att ta över där ett tag. Men jag har lovat mig själv att inte klicka hem någon innan jag vet hur mycket lön jag får denna månaden. DÅ kan jag klicka hem lite. Men önskan är att få hem detta till min lägenhet:

Denna Cardigan för 199kr älskar jag. Har kollat på den flera gånger.

En ny vårjacka är jag i behov av. Tycker denna är snygg. 299kr.

En enkel jeansklänning. Söt om ni frågar mig. 199kr

Världens sötaste kjol. 99kr

En vanlig enkel topp. 49.50

Ännu en enkel topp. 99kr

Härlig längre topp. 149kr

Träningsbyxor 149kr

Ja, önska kan man ju=) Men lite av dessa saker kommer definitivt komma hem till mig om några veckor:)


Postat av: Emelie

beställ jackan innan den 24/3 så får du 100:- rabatt på den, bara ett tips sådär... från ngn som vet;) hehe. Pusspuss

2010-03-21 @ 01:43:48
URL: http://extravagantly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0