Myslördag!

Sitter hemma i edet nu och har övertalat lillebror att kolla på Andra Chansen med mig. Ikväll hejar jag nog på Jessica Andersson. Tycker hennes låt blir finare för var gång man lyssnar på den. Samt att jag inte minns de andra låtarna så jättemycket, vilket inte blir ett så bra resultat alltså;) Sedan är det väl alltid roligt om en trollhättebo hamnar i finalen tycker jag!

Nu ska jag börja förbereda inför kvällen. Vi började uppladdningen med pizza... nu ska jag sätta igång och slänga ihop en dip till chipsen. Och inte nog med det... jag tänkte göra detta med:

 www.tasteline.se

250gram frysta hallon
2,5dl kesella gourmet (vi tog med vanilj istället)
Vaniljsocker
Råsocker (vi tog vanligt socker)

1. Lägg alla ingredienser i en matberedare och mixa till en slät konsistens.
2. Servera genast med lite hallon som dekoration.

Sedan tänkte vi göra en dubbel sats med:) Mumsigt.

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!


Postat av: CaTTis

Åhh det lät lite gott. Kesella och frysta bär är ju en bra variant på vanlig glass också! =)

2010-03-12 @ 00:03:16
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0