Mycket ansvar

Undra när jag ska bli ordentligt frisk igen...? Denna förkylninen jag har nu har suttit i hur länge som helst känns det som. Jag blev ju någorlunda bra i lagom tid för att börja det nya jobbet. Men det räckte att gå in i barngruppen så var det kört igen. Nu ikväll har halsen blivit värre än nånsin och nu har jag ont i ena örat med. Härligt... eller inte. Skönt att jag bara jobbar mellan 6.15-13 imorgon i alla fall! Härlig fredag!

Hade förresten apt-möte idag, och nu börjar man känna att man faktiskt kommit ut på riktigt i arbetslivet, när man får sina ansvarsområden. På min lott så blev det följande:

* Barnskyddsombud
* Delaktig i krisgruppen
* miljöombud
* Samt månadsbrevsansvarig då...

Herregud, nu har man en del saker att sätta sig in i. Men det är bara positivt och kul!

Nu ska jag faktiskt snart krypa ner under täcket och fortsätta läsa "När jag hör din röst", andra delen i Twillight-serien. Har hållt på med den ett bra tag nu, men när jag väl lägger mig för att läsa så somnar jag efter ett kapitel typ;)

Sov gott!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0