Fredag 26:e mars

Denna dagen har änna gått i ett. Började med en tur till Uddevalla (som alla andra vardagar), men eftersom vi hade stängningsdag idag på förskolan, så var all personal från uddevallas förskolor på en föreläsning. Den handlade om Coaching för arbetslag och så. En intressant föreläsning som väckt många tankar i ens arbetssätt och sånt. Men det är bra, det är ju sådant man behöver för att utvecklas som förskolelärare. På luchen gick vi till "Krogen" och åt lunch.

När dagen i Uddevalla var slut gick jag raka vägen till bilen och brummade hem till Trollhättan och raka vägen till Friskis&Svettis, där schlagerpass stod på schemat. Bästa passet på väldigt väldigt länge. Hoppas de kommer köra det en gång till. för då kommer jag vara där igen!

Nu är det jag och tv.n som gäller några timmar till innan det blir till att sova. Imorgon åker jag och Malin till Göteborg för att ta oss en sväng på Resemässan. Och imorgon kväll beger jag mig hem till Sandra. Ska få manikyr. Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0