En fullspäckad dag!

Idag har jag hunnit med lite av varje. Strax efter 11 i förmiddags åkte jag & Malin ner till edet. Där umgicks vi med familjen och jag åkte bil med Jimmy för första gången sedan han fick körkort. Och ja, han körde bra! Får se om han ska överta min lilla pärla nu eller inte. Jag ska ju byta bil inom en snar framtid. Därefter passade vi även på att äta middag där hemma. Och efter maten gick vi syskon upp till Jimmys rum för att kolla på tv. Men av någon anledning tyckte inte vår kära bror att vi var något bra sällskap eftersom båda stensomnade, haha!

Vi besökte även farmor med. Första gången jag såg hur det blev med alla möbler i hennes nya lägenhet. Och det blev bra! Tror hon kommer få det toppenbra där. Hundarna var på världens bushumör med, sötnosarna! När vi var klara hos farmor åkte jag & Malin ner till vår faster med familj och snackade lite skit. Alltid trevligt. Och vilken tur jag hade. Min dvd-spelare har varit kass ett bra tag. Nu är den värre än värst. Jag ska vara glad om jag kan se en film på den utan att den krånglar. Och ja, de hade en över och frågade om inte någon av oss behövde en dvd-spelare. Och det passade ju mig perfekt. Så man tackar så mycket! Nu blir det att koppla in den nya imorgon och bort med den gamla.

Nu är det dock dags för mig att krypa ner under täcket och läsa lite innan det är dags att sova. Börjar jobba 7.15 imorgon. Go´natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0