Torsdag 17:e juni

Oj oj oj vad off jag varit med bloggandet de senaste dagarna. Men jag har väl kommit in i en blogg-svacka. Och det har varit många sena dagar denna vecka. Har i princip varit något varje dag efter jobbet... handledning, pluggande (snart snart snart klar med det allra sista), nätverksträff på jobbet och så vidare. Och jag kan lätt erkänna att denna vecka känner jag mig helt slut i kroppen. Har inte känt det innan, men idag känner jag att semestern gärna snart får komma:) Men visst kommer man sakna både ungarna och arbetskamraterna under semestern:)

Idag jobbade jag mellan 6.15-13. Skönt att sluta tidigt om det inte var för att vi skulle ha nätverksträff med lite andra förskolor klockan 17. Men jag åkte ner till vattnet nedanför jobbet och la mig där och solade några timmar. Riktigt gott till en början, men sedan började det blåsa mer, och mulna på lite, och då gav jag upp!

Nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt. Känns som jag borde sova snart, för pigg är jag verkligen inte idag. Jag får trösta mig med att jag har sovmorgon imorgon:) Börjar inte förrän klockan 10. Skönt. Däremot slutar jag kl 18...men efter det är det helg:) Och på lördag blir det vinkväll med Sandra & Karin med. Kanske en liten utgång med, det får vi se:)

Annars ska jag bara ta det lugnt i helgen. Tänkte försöka åka ner något till edet med. Vill besöka asklunden där älskade farfar nu mera finns. Får kolla med mamma när hon kan följa med, för jag vill inte gå dit själv första gången.

Sådär, nu har ni fått en liten upptadering ifrån mig;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0