Torsdag 10:e juni

Sitter och slappar framför tv.n just nu. "Kniven mot strupen", lagom roande. Men ska snart se till att roa mig med annat. Bland annat se till att plocka undan lite saker här i lägenheten. Jag märker att två katter kan göra det minst lika stökigt som ett litet barn. De drar fram precis allt som finns att dra fram, hehe.

Den sista tiden känns det som jobbet tagit den mesta av min tid (jag klagar verkligen inte, då jag älskar mitt jobb), och min energi till annat har varit lika med noll. Känns som de sista veckorna enbart har bestått av äta, jobba & sova. Men nu är alla utvecklingssamtal över i vilket fall, och kanske det kan leda till lite mer energi till mig:) Det hoppas vi på. Det är ju sommar, då ska man inte lägga sig tidigt, då ska man njuta av sköna sommarkvällar.

En sak till. Idag blir min kära pappa 48 år. Jag säger grattis!

Här skulle ett kort på pappa sitta tänkte jag. Men min pappa är ingen linslus, och de korten jag har på honom här på datorn är väl inga jättebra;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0