Skor

Som jag skrev tidigare så åkte jag med mamma & brodern ut till överby. Jimmy skulle handla lite kläder. Men som sagt så känner jag mig rätt, så jag kom hem med en påse jag med, från skopunkten. Den innehöll tre par skor;)

Kommer bo i dessa i sommar!


Hade en bild här på ett par ballerinaskor med, med några nitar som piffar upp. Men det verkar inte vilja funka just nu.

Det tredje paret jag köpte var ett par vanliga enkla, fula foppatofflor i svart;) Men det är perfekt att ha på sig sånna skor en varm sommardag på jobbet.

Nu ska jag snart börja göra mig iordning. Runt tre-tiden, alltså om 40 minuter, tar jag & Malin bilen och rullar bort till morbror och moster. Där blir vi bjudna på mat. Mumsigt, mosters mat brukar hålla toppklass:) Och efter det blir det bio för mig, malin & moster. Självklart är det "Sex and the City 2" som ska ses, som jag längtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0