Lördag 26:e Juni

Sitter nere i Lilla Edet just nu hos familjen. Har varit här sedan igår. Eftersom jag inte är helt hundra så fick det bli en midsommar här istället för på kusten som sagt. Idag känner jag mig i vilket fall på bättringsvägen, men har en väldigt jobbig hosta. Ja ja, den ska väl med gå över.

Mamma & pappa målar hus och sätter upp nytt staket. Jag & Jimmy har mest agerat sällskap åt dem ute i trädgården. En kaffekopp sådär emellanåt med! När vi tröttnade på att kolla när de fixade så tog vi en sväng i deras merca och cabbade ner. Den turen avslutades med ett glass-stopp såklart i denna värmen. Mums! Nu är det snart dags för middag. Sedan får jag se när jag rullar hem mot Trollhättan igen. Malin har varit och kollat till katterna nu under förmiddagen, så egentligen är det ju ingen brådska. Kanske blir kvar här ett tag under dagen och njuter av det underbara vädret.

Kan hända att jag & mamma bokar våran resa idag med. Inom de närmaste dagarna i alla fall. Vi har hittat väldigt billiga resor till Lloret de mar i Spanien. Jag har varit där 3 gånger innan, och mamma har varit där 2 gånger innan, men då har vi åkt buss (pust och stön). Nu har vi hittat flygresor dit. Och ja, vi trivs väldigt bra där, så då kan man väl lika gärna återvända:) Så den 28:e augusti lämnar vi sverige för att gotta oss i solen en vecka! Underbart.



Om ett par månader går jag här igen!


Postat av: emmi

lyx lyx! ser helt underbart ut på bilden :)

2010-06-26 @ 18:07:20
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0