Lördag 19.e juni

Håller på nere i tvättstugan för fullt... men nu blir det snart att gå ner och ta ur sista maskinen tvätt. Bara tummlaren kvar efter det. Ska hoppa i lite snyggare kläder med och bege mig ut för att möta dagen. Första stoppet blir överby. Där har jag lite ärenden, bland annat att köpa på mig lite leggins tänkte jag. Känns som man inte kan få för mycket av den varan just nu. Hade ju varit roligt om jag hittade något fint att ha på mig på midsommar med. Får se vad man hittar.

Efter överby blir det en sväng ner till edet. Passa på att träffa familjen. Och hade faktiskt även tänkt att kolla på vigseln mellan kronprinsessan och Daniel Westling med. Kan erkänna att jag inte är speciellt intresserad av det, men okej, vigseln får man nog se. Såg ju faktiskt konserten som hölls till deras ära igår, och oj vad tårarna rann när barnkören sjöng. Speciellt när två barn fick sjunga solo... ojojoj. Vad fint det var.

Efter vigseln åker jag hem och laddar upp inför kvällen. Vinkväll hemma hos Sandra! Karin är hemma över helgen med, kul!

Ha en fin dag!

Märker att det blir mindre och mindre bilder i min lilla blogg. Får nog bättra mig med att ha med kameran lite mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0