Lördag 12:e juni

Nu är jag pigg och utvilad efter en skön nattsömn. Har varit igång ett bra tag här nu på morgonen/förmiddagen. Tvätten är alldeles strax klar och min lägenhet börjar faktiskt likna en lägenhet igen. Denna veckan har medfört att jag inte hunnit med alla sysslor här hemma, så jag tar igen allt idag. Skönt när det är klart och man kan känna glädje att vistas i sitt hem;)

Lite senare under dagen ska jag åka iväg till Willys och handla inför ikväll. Jag får nämligen besök av bästaste Sandra. Tänkte fixa lite tacos att mumsa på. Och till efterätt blir det panacotta. Men den måste jag erkänna att jag fuskar med. Någon färdig mix från "Ekströms". Men vem vet, den kanske blir god.

Nu ska jag i vilket fall fortsätta att göra det fint här hemma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0