Alldeles, alldeles UNDERBAR!

Jag älskar "Sex and the City 2"


Jag var tveksam till om den andra filmen med dessa underbara tjejer skulle ha en chans emot serien och den första filmen. Okej att de lyckades med en film efter serien, men två? Njaaa... men oj så fel jag hade. Denna filmen var tillochmed bättre än den första. Den bjöd på mycket skratt!

Anledningen till att man bara älskar detta gänget är nog att alla tjejer någongång känner igen sig i någon av karaktärerna i filmen. Och den visar verkligen hur sann vänskap ska vara. Ingenting ska få komma emellan. Vänner skaffar pojkvän, nytt jobb, barn, djur, reser iväg, ja allt möjligt. Men sanna vänner består, hur livet än blir! Har jag inte rätt?

Vågar man hoppas på en tredje film? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0