Toy

Igår kände jag mig lite gammal när jag & lillebror skulle gå ut från Ikea och jag får se att de sålde tuggumit Toy i butiken utanför kassor. Konversationen gick typ såhär...

Jag: Oh Toy, det måste jag köpa

Jimmy: Jaha?

Jag: Ja

Jimmy: Jag vet inte ens vad det är...

Trodde alla visste vad Toy var. Och vem har inte hört: Ta´t lugnt, ta en toy!


Postat av: lena

Jag är med dig! Nostalgi. De kom tillbaka en gång för kanske 7 år sedan, jag o karin tog det väldigt lugnt o tuggade massa toy då. Hihi.

2010-07-04 @ 17:21:59
Postat av: CaTTis

Inte jag,... =S Och de är ändå bara ett år mellan oss...=P hehe Kram

2010-07-09 @ 20:06:18
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0