Tisdag 27:e juli

Morning!

Fast jag har allt varit vaken ett tag. Ställde klockan så jag skulle vara redo att bänka mig framför friidrott-Em som drog igång idag. Älskar att sitta och kolla på friidrott... tror mycket ligger i att jag höll på med det själv förr. Som vanligt så hoppas jag att Johan Wissman kommer lålngt. Många tycker väl att han inte alls platsar, men jo, han har nått i sig och en dag tror jag han kommer göra ett enastående lopp. Så honom hoppas jag på.

Men jag får nog säga att det är många nya svenska med i år, som jag inte sett innan. Kul när nytt kommer in. Men visst saknar man de gamla. Jag menar, vad slår en höjdhoppsfinal med Stefan Holm som frontfigur?

Nu ska jag koka mig en kopp kaffe och skära upp en bit av den chokladfudgekakan som jag bakade igår, och fortsätta njuta av friidrotten!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0