Söndag 25:e juli

Nu är jag hemma efter en underbar helg ute i Sandras stuga. Jag har iofs varit hemma ett par timmar typ... Imorgon ska jag berätta om min underbara helg, och vem vet, det kanske dyker upp lite bilder med. Men nu ska jag krypa ner under täcket och fortsätta min läsning av Marian Keyes bok "En förtjusande man".

Imorgon är min första semesterdag. Underbart.Tror jag inleder semestern med en sovmorgon och en härlig och lugn morgon. Morgondagen ska inte bestå av några måsten, utan bara en massa mys här hemma! Undra om jag klarar av två veckor utan några måsten? Ska försöka:) Ska bara ha det gott och göra saker som jag vill göra och som får mig att må bra. Är ju faktiskt min allra första semester någonsin. Stort;)


Men som sagt, nu blir det jag och boken ett tag, innan John Blund kommer på besök.



GODNATT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0