packelipack

Känns gott att faktiskt ha kommit igång lite smått med packningen, även om det är ett tag kvar tills flyttlassen går. Men varför vänta in i det sista;) De saker jag inte behöver kan lika gärna packas ner nu. Så alla värmeljus och ljustakar/ lyktor är nerpackade (det behövdes en hel flyttlåda till det). Samt vinterjackorna. Gott. Hade varit enklare om jag inte hade två katter som skulle leka med lådorna hela tiden.

Men nu tycker jag att jag jobbat på bra och tänker bara slappa en stund innan det är dags att sova. Tänkte faktiskt inte bli så sen idag. Tänkte komma upp i tid imorgon. Ska ner till edet och luncha med mamma & lillebror med. Mysigt!

Måste bara visa er vad mycket smarrigt jag har hemma nu. Påväg hem från Ikea stannade jag och Malin till vid Bräckeboden i Kungälv. För er som inte vet det så är det en liten butik som man kan köpa kex som kommer från "Göteborgs kex". Dessa kan inte säljas i vanlig butik av någon anledning. Som tex. fel på förpackning osv. Detta fick jag med mig hem:

Fast jag var faktiskt snäll och gav bort ett ballerina-paket till mamma & pappa som arbetade och slet borta på lagret förut.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0