Host host

Igår var jag inte alls pepp på ännu en utekväll igen. Två-dagars är långt ifrån min grej. Men när klockan var sådär 16 typ hoppade jag i lite kläder och traskade bort till Petra, där även Rita & Ingemar var. Blev några glas innan det var dags att bege oss ner till öltälten för att se till att få någon plats. Och det fick vi. Så tillbringade kvällen i Butlers öltält. Hade riktigt trevligt, fram tills det blev så jäkla mycket folk att jag nästan fick panik. Kunde inte röra sig en centimeter typ. Så när klockan blev 23 så gav jag upp och gick hem. Haha. Börjar jag bli gammal tro? Skönt att vakna pigg idag.

Nu lagar jag lite mat. Spaghetti och köttfärsås får det bli idag... haha! Och så tycker jag faktiskt synd om mig med. Har haft en hosta alldeles för länge. Och sedan igår så har jag sjukt ont i sidan när jag hostar. Känns som man hostat sönder halva kroppen typ. Vill nästan bara skrika av smärta. Gör tillochmed ont när jag går. Synd om mig? Ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0