Hejja hejja

Har nästan precis kommit hem från älskade mormor och morfar. Gick dit förut för att träffa dem lite och dricka lite kaffe:) Slutade med att vi hamnade inne vid datorn och satt och kollade en massa kort, både gamla som nya. De gamla var roligast att kolla på. Känns som jag har en liten bättre bild på hur släkten på mammas sida ser ut nu:) Och herregud vad lik Malin och mamma var, när de var mindre. De är lika nu med. Men då var de kopior.

Nu sitter jag bänkad igen framför tvn. Väntar på att klockan blir 19.10 så Linus Thörnblad kan gå in och kvala in sig till finalen. Tror faktiskt inte att det blir så stort problem för honom. Han är riktigt bra och har en toppenkarriär framför sig. Tycker även det är kul att Carolina Klüft kvalade sig vidare till finalen. Dock ligger hon väl inte så bra till om man jämför dem hon möter, men hon är i final i alla fall. Synd att alla har klankat ner på henne så inför detta Em. Gör det bättre själv isåfall säger jag!

Oh vad jag hade velat vara i Barcelona nu och se allt på plats.

Barcelona är förövrigt den storstaden som jag mest av allt vill besöka. Så är det någon som är sugen på att uppleva Barcelona med mig så hojta till;)

Postat av: Malin

Du får det att låta som att jag och mammi är i samma ålder. Men klart vi är lika, två puuuummoooor!

2010-07-27 @ 23:11:04
URL: http://malleas.blogg.se/
Postat av: linda

hojt hojt!

barcelona är fint...vill gärna åka dit nångång :)

2010-07-28 @ 02:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0