Fredag 9:e juli

Underbart med fredag. Idag var sista dagen innan stägningen på jobbet. Måste erkänna att det hade varit väldigt skönt att gå på semester tillsammans med resten av mina arbetskamrater idag. Men jag får vackert kämpa på två veckor till på sommarförskolan. Ja ja, det går säkert bra:) Därefter blir det två veckor semester till att börja med. Sedan jobb igen i tre veckor, och till sist blir det en veckas semester i spanien.

Dagen på jobbet var i vilket fall trevlig. Men man märkte allt att det var sista dagen. och oj vad vi har ätit. Barn som ska sluta har haft med både det ena och det andra som de bjudit på. Kändes som jag skulle rulla hem efter jobbet. Precis när jag skulle åka hem från jobbet hade mamma skickat sms och frågat om jag inte ville komma ner till edet och grilla lite. Så jag rullade raka vägen ner dit och åt grillat med mamma, pappa & Malin.

Nu har jag kommit hem och sitter och småkollar på filmen "Walk the line". Minns  inte om jag sett den eller inte, i så fall var det längesen. Har dock för mig att det ska vara med en låt i denna film som jag bara älskar. Ska söka och se vad jag hittar. En ballad ska det vara... där en tjej sjunger. Förslag?

Äntligen har StyleByStars fixat så min räkning försvinner. Tänker då inte betala för något jag fått hem. Men med detta velande tänker jag ringa på måndag och dubbelkolla ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0