Fredag 16:e juli

Nu är denna jobbveckan över, och jag måste erkänna att även om det kändes väldigt motsträvigt i början av veckan att jobba på den nya förskolan under två veckor, så känns det faktiskt väldigt bra. Och jag trivs faktiskt:) Det har även hjälpt mig ännu mer att komma på att jag faktiskt vill jobba på en resursavdelning i framtiden. Att möta barn med olika former av funktionshinder. Så det hoppas jag att få göra i framtiden.

Nu håller jag på att göra mig redo inför kvällens party. Det blir två-dagars i helgen... de få gånger det blir två-dagars för min del så ligger jag verkligen helt slutkörd på söndagen, men det är faktiskt bara Fallens Dagar en gång om året.

Bild från förra året!



Samma kväll vi fick beskedet att lille Wille kommit till världen :) Den lillgrabben fyller 1 år imorgon. Sjukt fort det går!

Postat av: Sofia

Haha, vad lustigt, jag skrev precis ett nytt blogginlägg med samma bild och liknande text som dig och gick sedan in här. Haha, telepati?! Vi tänker nog ganska lika du och jag! ;) Hoppas du får en riktigt rolig helg nu vännen! Pussar!

2010-07-16 @ 18:56:58
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0