Aj!

Ännu en helg till ända. Denna slutade lite halvbra sådär. Har hostat så mycket så jag troligtvis hostat sönder ett revben, om hon på sjukvårdsupplysningen har rätt. Började känna av det redan igår, men nu har jag så ont så jag knappt vet vart jag ska ta vägen vissa stunder. Tyvärr fick jag inte komma till akuten, men hon rådde mig att kontakta min vårdcentral imorgon. Så hoppas på att få en tid där imorgon eftermiddag, eftersom jag jobbar 6-14. Bara att bita ihop, men ska undvika tunga lyft. Sedan fick jag även lite tips på vad jag ska göra för att undvika en punkterad lunga (hjälp) eller lunginflamation. Hoppas det låter värre än vad hon menar..... blir ju rädd och orolig.

Nä, om man ska släpa sig till sängen och sova lite.... Lär ju iofs inte vara någon ide eftersom det är fyrverkerier kl 23, som avslut för Fallens Dagar. Förra året hittade jag mina små katter bakom soffan när jag kom hem och hade kollat på fyrverkerierna. Så iår blir jag hemma med dem.

Postat av: Sofia

Krya på dig och revbenet! Ajaj, måste vara förskräckligt.. Puss på pannan! :)

2010-07-18 @ 22:12:51
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0