Tisdag 5:e december

Kan börja med att svara på Lenas kommentar i ett av inläggen från årsresumen: Självklart ses vi i London!

Började dagen med att klockan ringde klockan 8.00. När jag gick och lade mig igår var tanken att jag skulle gå upp då. Tyvärr gick de planerna inget vidare. Jag låg kvar i sängen till 9.30. Då fick det bli lite frukost och telefonprat med Johanna. Sedan insåg jag att det inte fanns någon utväg längre. Jag var tvungen att ta mig i kragen och sätta mig för att skriva klart ett arbete. Sagt och gjort.... nu sitter jag med dokumentet öppet. Har en sida kvar att fylla med lite referenser och sånt, men det ska väl inte ta allt för lång tid till. Egentligen var jag ju nästan färdig med arbetet, men fick för mig att ändra aktivitet och sånt, så ja, då blir det såhär;)

Nu är det i alla fall paus i pluggandet. Ska promenera bort till banken för att beställa lite Bath. Vi har ju inget forex här i Trollhättan och den på Landvetter har stängt när vi kommer dit om exakt två veckor. Så det ska jag gå och fixa nu. Sedan ska jag även svängen om djuraffären för att köpa kattmat till de små liven här hemma. Och innan pluggandet drar igång när jag kommer hem igen får det självklart bli en kopp kaffe. Lär vara frusen när jag kommer in igen...

Postat av: Johanna

Telefonprat med dig skulle jag aldrig klara mig utan :), tack för att du är min vän!

2010-01-08 @ 14:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0