Onsdag 6:e januari

Vaknade upp med en huvudvärk utan dess lika, samt ont i halsen. Men efter att ha levt på halstabletter och te under dagen känner jag faktiskt att halsen börjar ge med sig. Tyvärr har jag en väldigt huvudvärk idag, så jag har väl inte fått läst allt för mycket. Är klar med en bok till imorgon. Nu ska jag se till att få i mig lite mat, sedan ska jag gå och köpa en stooor påse godis, för det tycker jag man får när man är lite krasslig, och sedan ska jag väl läsa lite till.


Postat av: Sofia

Du får tänka positivt. Bra att du får viruset nu så du är frisk till resan! :) Har hört att godis är den bästa medicinen föresten! ;)

2010-01-06 @ 15:40:44
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0