Måndag 4.e januari

Jag har redan varit vaken i två timmar. Gick alltså upp runt åtta. Så tidigt har jag nog inte gått upp sedan jag var i skolan sist, hihi. Alltså den 22.e december. Har verkligen njutit av detta jullovet. Idag ska jag försöka komma igång med vardagen igen. Men innan det ska jag med familjen och hälsa på min mormor & morfar! Var ett tag sedan jag var där nu, så det ska bli kul att komma dit. Ändå bor de bara 10 minuters promenadavstånd bort. =) Skönt att ha de så nära. När jag varit där ska jag hem till Johanna en sväng och träffa henne. Det ska med bli trevligt.

När jag kommer hem från mina besök ska jag isolera mig resten av dagen och plugga plugga plugga. Jag inser att jag kommer få plugga en del denna veckan, och även nästa vecka. Men det känns faktiskt inte alls betungande, eftersom jag tar examen nästa fredag. Helt sjukt! Känner jag mig redo att gå ut i arbetslivet... hmm, jo det gör jag faktiskt! Känner att jag kan det jag bör kunna, resten kommer när man börjar jobba.

Nu är det dags att hoppa i kläderna och göra mig iordning så jag är klar när familjen är på ingång.

Förresten... 15 dagar till Thailand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0