Måndag 11:e januari

Seg morgon. Men nu ska jag sätta mig ner och se till att få pluggat lite innan jag ska åka ner till edet och klippa mig. Motivationen finns inte alls idag, mina tankar är på annat håll. Jag har haft en bra period den senaste veckan då jag kunnat hantera det som händer med farfar på ett bra sätt. Idag känns det mindre bra och känslorna är många. En känsla säger att jag inte vill att han ska somna in, medan en annan säger att jag vill det ska ske så fort som möjligt... för farfars skull. Men ett liv utan farfar... världens finaste farfar, det känns inget bra alls.

Postat av: CaTTis

Tänker på dig...

2010-01-13 @ 20:42:18
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0