Lördag 9:e Januari

Idag är det lördag hela dagen lång, vilket innebär att jag inte kommer göra någon ansträngning alls idag. Ska bara vara här hemma och mysa och ta det lugnt och ladda inför nästa helg som innebär examensfest för min del. Det mest anstängande jag ska göra idag är att sortera lite kort på datorn och lägga över på USB-minne (man vet aldrig när en dator kraschar), så ska jag även tömma kameran på kort så den är redo både för examensfesten och Thailandsresan. Och ja, till Jimmy & Malin: Jag ska se till att ändra inställningen på kameran med, så de inte blir rödfärgade kot ;)

Tack Sofia & Björn för er fina Thailandsguide jag fick på mailen, vad gulliga ni är. Jag lover er att jag ska följa den till punkt och pricka =) Mycket bra saker att ha med sig i "bagaget" när man åker.


Postat av: Sofia

Haha, vad lustigt.. Björn sa för några dagar sedan att "Jenny måste ha någon röd-inställning på, på sin kamera. Det måste vi påminna henne om att ta bort innan hon åker till Thailand". :)

2010-01-09 @ 16:06:58
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0