Tropiska frukter

Sitter hemma och bara gottar mig. Kollar på någon repris av "Färjan", men nu när klockan blir 20.00 så blir det nog att vila ögonen på "Let´s dance". Vet inte vad det är med mig idag, men orkar knappt hålla ögonen öppna! Då är det skönt med en lugn fredagskväll. Har precis fått i mig ett par smörgåsar och en kopp te. Har helt klart fått ett nytt favorit-te som tillochmed slår te med mint-smak. Nämligen te med smak av tropiska frukter:

Kan absolut råda er till att smaka det;)

Imorgon däremot blir det då inte en lugn hemmakväll. Då är det födelsedagsfest hemma hos Rita, med utgång efter det. Jag ser verkligen fram emot det. Har ju inte varit ute och festat ordentligt sedan examensfesten (i och för sig så slår väl den de mesta fester). Nu blir det soffan, chips & dip! Ha en go fredagskväll mina läsare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0