Söndag 14:e februari

Dagen har spenderats nere i Lilla Edet. Åkte först till familjen, där jag åt middag! Därefter åkte jag vidare hem till min farmor, där även min faster med familj var. Första gången jag var där i huset sedan farfar försvann från oss. Allitd när man satt där och drack kaffe och inte farfar var hemma, så hörde man allitd plingandet i dörren när den öppnades och han kom hem. Så sa han alltid: "Är det lilla Jenny som är här?". Även fast jag passerat 20års-gränsen så var jag lilla Jenny för honom. Idag plingade aldrig dörren som den brukade göra förr...

Imorgon har farmor visning på huset och hon flyttar snart till en lägenhet i edet. Det gör hon helt rätt i. Jag ska ner någon dag och hjälpa till med småsakerna. De stora tunga sakerna får andra bära;) Kommer komma mycket minnen när man går igenom allt.

Iaf, efter besöket hos farmor åkte jag med min faster hem till dem och umgicks lite. Alltid lika trevligt!

Nu sitter jag och kollar på "Catch and release" som går på 3.an. Och när den är slut får det nog bli att sova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0