Onsdag 24:e februari

Jag har verkligen kommit in i en riktig städ- och rensarperiod. Igår var det som sagt burk-skåpet som fick ta stryk. Nu springer jag runt här hemma igen och städar och donar. Finns mycket att pilla med även om man bara bor i en etta kan jag lova. Jäklar vad saker man samlar på sig. Men med lite bra musik på i bakgrunden så går det som på en räls.

Dagen bjuder på lite av varje. Vid två-tiden kommer min moster hit en sväng. Och sedan runt halv fem ska jag iväg till lagret och jobba lite! Skönt att göra lite nytta! :) Väntar även samtal från rektorn på min nya förskola jag ska börja jobba på. Är ju en del saker som man behöver prata igenom lite, men hon är ju inte på den förskolan fem dagar i veckan, utan är på tre olika. Så hon ringer väl när hon är på den förskolan antar jag. Annars får jag slå en signal.

Grattis Sandra på 24årsdagen! Nästa år blir det solsemester när vi fyller 25;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0