Onsdag 10:e februari

Denna dagen har gått väldigt fort tycker jag! Började med att jag åkte ner till edet för att luncha med mamma. Det fick bli kina/thaimat. Haha inte ens en vecka i sverige klarade vi oss utan thaimat. Bra jobbet. Senare rullade bilen vidare till Uddevalla där jag hade ett litet möte inplanerat. Nog om det:) Och nu ikväll har jag & Sandra varit hemma hos Emelie på lite fika. Mysigt!

Nu ska jag se till och hoppa in i duschen, samt förbereda kläderna för imorgon. Får nog plocka fram strykhjärnet med *tråk*. Sedan ska jag bara lägga mig framför tvn och spendera kvällen där. Förbereda mig så mentalt det går inför begravningen imorgon. Lilla farfar! Saknar dig....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0