Fredag 5:e februari

Efter att ha varit vaken i alldeles för många timmar så somnade jag rätt gott när jag la mig igår kväll. Men vaknade redan halv sju imorse, så då fick det bli att förflytta sig till soffan och kolla på "Vakna med the Voice". Blev väl att jag slummrade till någon halvtimma framför tv.n. Men nu är jag fit for fight att möta dagen. I alla fall någorlunda, känner att jag har ont i halsen. Men med lite halstabletter ska väl det gå över.

Nu ska jag snart göra mig redo för dagen, springa ner till tvättstugan och slänga i första maskinen tvätt. Skönt att få tvätta upp allt efter resan redan idag. Sedan ska jag åka med mamma & pappa och handla lite mat. Passar på när de ändå är i stan och ska handla, eftersom min bil står inne på lagret. Och kylen och frysen är nästan tomt nu när man är nyhemkommen.

I eftermiddag blir det en sväng hem till Johanna, för att träffa henne och Rita. Ska bli trevligt att träffa dem igen. Men nu ska jag plocka fram lite kläder för dagen och göra mig klar.

Postat av: CaTTis

Hur gick det med flyresan? Du verkar ha kommit oskadd hem iaf..=) kram

2010-02-07 @ 21:51:50
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0