Onsdag 22.e december

Nu tar jag julledigt i hela fyra dagar. Härligt. Känns faktiskt behövligt fast jag nyss hade semester, hehe!

Minns ni sist gång, när jag bad er hålla tummarna? Typ i början av december? Det gick inget vidare då. Så nu ber jag er hålla tummarna för mig ännu en gång. Det gör ni va?

Idag är jag helt slut. Hade egentligen en massa saker jag hade tänkt göra efter jobbet. Men jag skjuter faktiskt upp allt tills imorgon. Ibland får man lyssna på vad kroppen säger. Så nu ska jag fixa lite kvällsmat och kolla på "One Tree Hill". Och klockan 21 ska jag självklart se sista delen av miniserien "Morden i Sandhamn" på fyran. Tycker faktiskt den var riktigt bra.

Me som sagt, nu blir det kvällsmat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0