Ny klänning på g!

Igår fick jag ge bort en klänning till min syster. En klänning jag kollat på hur länge som helst innan jag beställde den. Och ja, den var alldeles för stor för mig. Har levt i hopp om att mamma skulle kunna hjälpa mig att sy in den, men tyvärr så var det inte det enklaste att göra, så jag fick helt enkelt lämna bort den till min syster. Tur att den klänningen kan glädja någon i alla fall.

Som plåster på såren så klickade jag hem en ny klänning från Bubbleroom. Och ja, jag älskar klänningar. Har ett x antal som hänger i garderoben som jag aldrig ens använt. Längtar redan till sommaren, så jag kan använda klänningen jag inhandlade nu senast i spanien!

Detta är i alla fall klänningen som är påväg hem till mig nu:

 

Tror inte den blir fullt lika kort på mig. Och med ett par tunna svarta strumpbyxor under så blir det perfekt!

 

Bild från bubbleroom.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0