Måndag 13.e december

Lång dag på jobbet idag. ikväll har vi haft lucia-firande med alla barnen och deras familjer. Vilka duktiga barn vi har på förskolan. Man blir riktigt stolt över att vara deras fröken. Och vilken jättefin blomma jag har med mig hem, ifrån alla barn och föräldrar. Och en god chokladask. Härligt att vara fröken ibland;)

Nu däremot ligger jag i soffan och kollar på "Svenska Hjältar" och tårarna flödar. Tyvärr har jag missat en del. Först hemma sent från jobbet och sedan kom jag inte åt min parkering pga de stängt av en del av gatan för snöröjning av tak. Borde man inte bli informerad om det?!?!?! Tur för dem att jag kände mig glad, annars hade jag nog kunnat skälla lite. Men nu har jag fixat in min bil på sin lilla parkering.

Hoppas ni haft en mysig lucia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0