Lördag 25.e december

Då var julafton över för i år, och jag hade en mysig dag tillsammans med familjen och släkten. Och många fina paket blev det. Tack för dem!

Men idag däremot är jag trött. Vaknade halv fyra i natt av att mamma & pappas hemtelefon ringde. Och jag tror de flesta förstår hur man känner sig när en hemtelefon ringer vid den tiden. Man vet att det hänt något. Sedan var jag vaken tillsammans med mamma & pappa fram till sextiden imorse och väntade besked. Men kunde liksom inte somna om ordentligt efter det, utan vaknade flera gånger. Nu hoppas jag att allt kommer bli bra! Är i vilket fall som helst alldeles för trött för att hitta på något ikväll, utan kommer bara vara hemma i hemmets trygga vrå och bara vara=)

Hoppas alla har haft en mysig jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0