Lördag 14:e juli

Första arbetsveckan efter semestern är avklarad. Nu är det bara att göra på två veckor till innan det väntas en veckas semester och en tripp till soliga spanien med mamma. Ser verkligen fram emot lite sol och bad nu, och få lite färg igen! När jag är utomlands så mår jag verkligen som bäst:)

Idag däremot har jag det inte lika härligt. Inte just nu i alla fall. Jag städar och tvättar. Bra kombo. Skönast att städa på helgen med, så kommer man hem till en städad lägenhet under veckorna efter jobbet. Men nu är det iaf snart färdigstädat. I eftermiddag kommer min moster och morbror hit och hälsar på lite. Och hjälper mig att klippa katternas klor:) Och frammåt kvällen åker jag ner till mamma & pappa i edet. Det skulle bjudas på grillat fick jag höra:) Inte mig emot;)

Ha en fortsatt trevlig lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0