Söndag 1.e augusti

Hade en riktigt trevlig lördagskväll igår. Mötte upp Karin på stan, för att sedan gå ner till strandgatan och ta ett glas vin. Men tyvärr blev det rätt kallt där rätt så snabbt, och eftersom vi satt längst ut mot vattnet var det även vi som tillslut fick regnet på oss. Så vi gick vidare till Butlers uteservering och tog ett par glas. Dit kom även Malin (inte syster). Så det blev en riktigt trevlig kväll igår, tack för det tjejer!

Idag tog jag mig en sovmorgon, som jag typ unnat mig hela semestern, hur ska jag klara av att gå upp i tid när jag börjar jobba igen? Det får bli ett senare problem:) Har ju en vecka semester kvar. I vilket fall, efter jag klivit upp och fått i mig det viktigaste för att vakna till liv på morgonen, nämligen kaffe, så satte jag igång att städa lägenheten. Så nu är det så fint här hemma. Sitter och väntar på familjen som ska komma och hälsa på! :) En trevlig söndagseftermiddag med andra ord.

Ikväll åker nog cd-skivor och böcker ner i en flyttlåda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0