Onsdag 5.e augusti

När man ska flytta, varför kan det inte bara vara att packa ner sina saker och bege sig till den nya lägenheten? Men nej, man ska adressändra (vilket inte är speciellt svårt, jag vet) och ändra el och abonnemang och dylikt. Jag är en sån person som tar lite åt gången. Mitt ComHem-abbonemang är anmäld för att flyttas. Och idag har jag tagit tag i elen. Vilket visade sig vara kämpigare än vad jag räknat med. Men efter fyra (?!) samtal fram och tillbaka så är det förmodligen fixat. Nu har jag nog el i den nya lägenheten från och med 1.e september. Och förhoppningsvis har jag el här med i september. Flyttar ju inte direkt när jag får nyckeln nämligen.

Nu behöver jag mat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0