Onsdag 4:e augusti

Onsdag.
Börjar inse att semestern börjar lida mot sitt slut. Men det gör faktiskt inte så mycket, jag ska ju snart ha en veckas semester till. Och sedan börjar man faktiskt sakna barnen på jobbet med. Självklart saknar jag personalen med:) Mindre lockande är ju att jag börjar 7.15 första dagen.

Just nu sitter jag och är irriterad över min mobil, som inte alls vill fungera som jag vill längre. Ibland kan displayen lysa i timmar, ibland vill den inte lysa alls, vilket innebär att man inte ser vem som ringer. Ibland när den ska laddas så startar den om istället utan att laddas... ja den har väl de flesta fel man kan tänka sig. Funderar på om jag ska ta mig till Siba nu någon dag och lämna in den och se vad de säger? Men det får bli när jag letat upp alla papper och så:)

Nu ska jag nog försöka få tag på hyresvärden. Behöver hjälp med saker i lägenheten. Då är det bra att ha en hyresrätt;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0