Min nya klänning!

Oh, det finns en klänning på StyleByStars som jag kollat in ett väldigt bra tag. Men efter missen med min beställning där sist gång så vågar jag inte beställa något mer därifrån. Även om jag fullkomligt älskar denna klänning som jag pratar om.

Istället hittade jag en tjej på Tradera som sålde en sådan klänning i nyskick. Tror inte ens den var använd en gång. Och vem vann budgivningen om inte jag:) Så nu är den min min min. Äntligen.



150 kr MED frakten kan det väl vara värt. Såg nu att den har kostat 529 inne på StyleByStars, men nu på rean ligger den på 299. Så jag anser att jag gjort ett kap. Kan det bli denna skönhet som får följa med på Ladies Night i oktober? I så fall är det problemet löst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0