Måndag 9.e augusti

Första arbetsdagen efter semestern är avklarad. Har knappt sovit något inatt... blir alltid så om man varit ledig en längre tid tycker jag. Så allt som allt fick jag nog tre timmars sömn innan klockan ringde 05.45. Suck! Men det var bara att pallra sig upp och befinna sig på jobbet 07.15. Men jag ska verkligen inte klaga. Har haft världens lugnaste dag! Lite barn och mycket personal, för en gång skull;)

Oh, blev så arg på mig själv förut. Hade planerat att svänga in och handla lite snabbt i konsum innan jag åkte hem från Uddevalla. Tanken var även att stanna och tanka på vägen hem med. Men nu var det så att både bankkortet och körkortet låg kvar här hemma. Så det var bara att åka hem och hämta det innan jag fick bege mig till Willys och handla istället. Samt tanka. Men fy f*n vad det regnar ute just nu. När jag sprang från bilen och upp till lägenheten kände jag mig verkligen som en dränkt katt. Nu får kläderna helt enkelt hänga på tork. Istället har jag hoppat i myskläder och håller just nu på att laga lite mat. Korvstroganoff blir det idag. Sjukt längesen jag åt det. Gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0