Måndag 16.e augusti

Idag är en sån där dag då jag känner mig extremt sresssad. Jag vet inte ens varför jag är det. Förr hade jag väldiga problem med just stress, kunde må jättedåligt av det. Följden av stress visade sig alltid i antingen magkatarr eller migrän. Tillslut fick jag helt enkelt se till att sluta stressa över precis allting. Samma sak gäller nu. Jag får intala mig själv att jag inte behöver stressa. Så nu får jag se till att stressa ner. Tror droppen kom idag när mobilladdaren gav med sig helt och hållet, sisådär 30 minuter innan affären stängde. Så jag slängde mig i bilen och körde dit (varför traskade jag inte bara in till stan?). Men ikväll ska jag bara koka mig en kopp te och mysa.

Imorgon ska jag bort till min nya lägenhet och mäta lite och dona. Ska bli kul att se den igen:) Och på söndag blir det Ikea för att köpa lite möbler jag kollat ut. Men innan det ska jag kolla in på Mio imorgon och se om de har möbler i min smak.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0