Helgen börjar ta slut...

Ännu en helg börjar nå sitt slut. Jag har placerat mig framför tvn och vilar ögonen på filmen "Girl next door", som går på kanal 5. Den duger en sån här slapparkväll. Hade för mig jag sett den innan, men känner inte igen den just nu i alla fall. Har även kokat mig en kopp te. Under hösten och vinter blir det en hel del koppar te. Men under sommaren blir det inte så mycket. Men jaaa, blev så sugen på det förut när jag pratade med Lena och hon drack te:)

Har även varit kattvakt åt Malins små katter, medan hon varit i London. Så det har varit full rulle. I går var vi ju som sagt och busade hemma hos min moster och morbror. Skönt för kissarna att få springa av sig lite. Men nu är Malins katter hemma hos henne igen och det är lugnt och skönt här hemma;) Men visst är de mysiga. Jag tjänade tillochmed på att vara kattvakt. Fick en stor flaska Baileys av Malin som tack för hjälpen. Tack så mycket. Den får hjälpa till att fylla upp barskåpet!

Imorgon är det dags att vakna av klockan igen. Fast jag börjar inte jobba förrän 9.30 så ska absolut inte klaga. 9.30-17 närmare bestämt. Så lite sovmorgon får jag allt ändå. Jag gillar verkligen att man har lite varierade tider när man arbetar på förskolan. Antingen börjar man sådär alldeles för tidigt, närmare bestämt 6.15. Men som senast börjar vi klockan 10. Så det är ändå ett dagtidsjobb med varierade tider, vilket passar mig perfekt. Som nu på onsdag tillexempel när jag arbetar öppning. Då slutar jag redan klockan 13 och har hela dagen ledig sen. Underbart.

Nu ska jag se klart filmen och sedan blir det att försöka sova:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0