Fredag 6:e augusti

Sista semesterdagen idag då (om man räknar bort helgen), och regnet bara öser ner. Trist! Men jag får väl se det som en anledning att vara inne och fixa en massa saker som behövs fixas. Men mitt i alla måsten så ska jag faktiskt se till att bara slappa med. Busa med katterna måste hinnas med också. Inatt vaknade jag av att Alvina försökte ta sig in i en av flyttlådorna, haha. Fast det gick inget vidare för henne kan man väl säga!

I eftermiddag ska jag först ner en sväng till Ninne och tjöta och umgås lite. Därefter åker jag till mamma & pappa och äter lax med dem ikväll. Mums!

Äh, funderar på att hoppa över alla måsten en stund, och krypa upp framför en bra film, med en kopp te?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0