Fredag 27:e augusti

Haft ett trevligt dygn tillsammans med mina arbetskamrater ute på "Lökeberg konferanshotell". Åkte ut igår eftermiddag. Då blev det till att bada badtunna, dricka lite vin och bara umgås. Kvällen avslutades med en riktigt god middag och många skratt. Idag startade vi med en god hotellfrukost och sedan har vi haft planering hela dagen. Tog givetvis paus för både mat och fika. Känns som jag skulle kunna rulla fram just nu.

Ikväll får jag ägna mig åt att förbereda mig inför resan. Fråga mig inte varför jag just nu håller på att städar. Visst älskar jag att komma hem till en ren och fin lägenhet efter att ha varit ute och rest, men jag flyttar ju dagen efter jag kommer hem. Så nu ger jag nog upp städandet faktiskt. Bättre att ge mig på packningen;)

Nu blir det nog ingen mer upptadering här mer innan jag åker. Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0