Tisdag 27.e april

Sitter här, helt rosig om kinderna. Vädret är underbart och vi har varit ute nästan hela dagen på jobbet. Hur solen än står under dagen så har vi den på oss hela tiden. Underbart!!! Vet inte om jag kommer tycka det är lika underbart i sommar när jag kommer vara illröd som en kräfta, haha!

Min rensning fortsätter här hemma. Idag går jag igenom alla papper som ska in i pärmar och så. Kan komma på mig själv under vissa perioder att vara lite slarvig på det där, men ändå har jag stenkoll på alla papper, speciellt räkningarna. Men nu ska alla papper till rätt plats och jag ska sätta mig och betala mina räkningar. Idag damp ju lönen in på kontot så.

Funderar på att bege mig ut i affärerna någon dag och hitta en billig slit-och-släng-vårjacka som jag kan ha på jobbet. Nu har jag ingen direkt bra vårjacka där, utan har en allvädersjacka typ. Men vill ha något ordentligt. De jag har här hemma är inga jag vill sluta ut på jobbet med leriga barn som man bär runt på dagarna i ända.Fast när jag tänker efter... undra om det inte finns en jacka i mitt hallförråd som skulle passa att ha på jobbet... tåls att kika upp. Eller tog jag ner den till mamma igen eftersom jag itne trodde jag skulle använda den? Hmm....?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0