Måndag 26:e april

Sitter här framför tvn och gäspar för fullt. Känns som jag gäspat hela dagen... vet vet, kanske beror på att jag lyssnade på Rix morgonzoo imorse i bilen, där de pratade om gäspningar och varför de smittade. Tror de smittade mig genom radion och det har hållt i hela dagen. Svaret på varför gäspningar smittar är att vi människor är flockdjur, så nu vet ni det!

Efter jobbet åkte jag & Frida ut till Torp för att köpa nya kameror till våra avdelningar på jobbet. Tyvärr fanns de inte inne, så imorgon finns de att hämta ut. Så fina kameror så! När jag var klar med kamera-letandet rullade min bil ner till Edet. Dels hämtade jag lite ren tvätt som mamma tvättat åt mig, tack! Och sedan lämnade jag ännu lite mer tvätt. Usch, nästan pinsamt, 24 år och låter mamma tvätta. Men det beror helt och hållet på att vi inte har någon tvättstuga just för tillfället här i huset, men får snart igång den igen förhoppningsvis. Men då är jag tacksam för att mamma hjälper till sålänge! Du är bäst!

Nu ikväll har jag leget framför tvn och kollat på "Håkans bar" och verkligen längtat tillbaka till den underbara atmosfären i Thailand. Nu ska jag alldeles snart börja göra mig iordning för att krypa ner under täcket och läsa lite innan John Blund kommer på besök.

Postat av: Sofia

Sov gott vännen! :)

2010-04-26 @ 21:26:14
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0