Fredag 2:e mars

Spenderat förmiddagen ute på överby med Malin. Fått köpt lite smått och gott, och outfiten för kvällen är fixad. Köpte mig en jeans-tunika/klänning från H&M som inte alls såg fin ut hängandes på en galge, men när den väl kom på så var den riktigt fin! Så den får hänga med ikväll när jag ska festa lite med Fidane, Petra & Jessica. Tror det blir en toppenkväll!

Just nu lyssnar jag på The Baseballs samtidigt som jag städar av lägenheten, har kommit fram till att det är perfekt städningsmusik för min del.



Nu ska jag snart göra mig klar för att gå bort till mormor och morfar för att hälsa på. Alldeles för längesedan jag träffade dem nu!

Postat av: Sofia

Hoppas ni får jättekul ikväll! :D

2010-04-02 @ 17:50:25
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0